All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.

Van alle mooie momenten die ik heb gekend is Euro Disney met mijn dochter nog altijd de mooiste. Wat hebben we toen genoten!

disney-dreams

Samen met een vriend en vriendin gingen we met de Kids Bus naar Euro Disney. De Kids Bus op zich was niet echt een groot succes. De entertainers waren alles behalve echt aardig en er werden totaal geen leuke activiteiten gepland. Gelukkig werden er wel leuke films gedraaid en was ik zo slim om de Nintendo DS mee te nemen. 🙂

We hebben in het park genoten. Het waren lange dagen. We stonden vroeg op om te ontbijten en we bleven tot heel laat in het park om zo optimaal mogelijk van het park te genieten. Mijn dochter genoot van ieder moment. Vooral het vuurwerk ’s avonds was erg spectaculair. Ik genoot van ieder moment dat ik mijn dochter zag lachen. Het was geweldig! Deze momenten moet ik in gedachten houden als ik me weer eens iets minder voel… just like today.